Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

čtvrtek 22. října 2009

W.E.T. - DALŠÍ MELODICKÁ SENZACE !!!


Ptám se, čeho se letos ještě dočkáme?! Se skupinou W.E.T. je tady totiž zřejmě melodická senzace tohoto roku! Nevím, zda jsem vůbec někdy zaznamenal, že by některá skupina dostala na respektovaném serveru Melodic Rock v recenzi 100% hodnocení (důkaz zde)!!!! Kdo obdivujete pěveckého titána jménem Jeff Scott Soto (J.S.S., Talisman, A.R.Pell, Y. Malmsteen atd.), asi už tušíte, kterým se vydáváme směrem. Eric Martensson (g, bg, key), Robban Back (dr), Robert Säll (g), Magnus Henriksson (g) - to je zbytek "kapely". Slovo kapela jsem dal do uvozovek, protože mi přišlo blbé napsat - zbytek nebeského orchestru. Vážení, vaše touha po melodii dostane na tomto albu naloženo tolik, že ještě zbyde na dalších mnoho set poslechů. W.E.T melodie předestírají s lehkostí tak samozřejmou, jako by bylo vlastně běžné, že každá skladba obsahuje jeden úchvatnější nápad za druhým. Popisovat výkony zpěváka Jeffa Scotta Soto je prakticky nemožné. Já jsem si zamiloval jeho zpěv už na dvou fantastických albech skupiny Human Clay z 96. respektive 97. roku. Jeff Scott Soto má nepopsatelnou škálu výrazů, nádhernou barvu hlasu, úžasnou techniku. Skladby na debutu W.E.T. jsou krásné bez patosu, neobsahují kýč, vyhýbají se klišé. Jsou prosté. Jasné jako slovo. Před pár dny jsem si zamiloval nové album Winger. Kdyby nebylo, tak vím, co bych měl dnes na svém prvním místě. Tuhle desku - W.E.T. ! (ukázka zde).

2 komentáře:

  1. Kéž by Jeff přijel k nám do ČR, toho se asi jen tak nedočkáme..... Zrovna to album poslouchám, je to naprostá pecka! Už sem si objednal 2ks pro kámoše k Vánocům. Všem doporučuji!!!!

    Jinak doufám, že Jeff bude na příštím turné QUEEN jejich zpěvák.......

    OdpovědětVymazat