Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

neděle 25. října 2009

RAVAGE - HEAVY METAL DO MORKU KOSTÍ

Ravage jsou zvláštní skupina - v prvních deseti letech své existence totiž vydali JEN ŽIVÁ ALBA. A to v počtu ks 5. Což mi připadá natolik raritní, že nejbližší týdny zasvětím shánění oněch vzácností. Až k desátému dortu si bostonská skupina Ravage nadělila první studiový disk (nepočítáme - li celou řadu EP). Jmenuje se Spectral Rider (05). Obal = genialita, evokující ta nejlepší výtvarná díla heavy metalového šílenství 80. let, patří do ložnice nad letiště. No. A co byste čekali od muziky? Já jsem po prvním poslechu začal dělat kolečka kolem baráku, vykřikoval jsem: "Ať žije velká říjnová metalová revoluce!", "Ať žije Nová Vlna Britského Heavy metalu!" a podobná hesla. Recenzenti pět let zpátky podobné nadšení nesdíleli a album odpráskli jak myslivci zajocha. A to mne teprve čekalo album letošní. To nese název The End Of Tomorrow a přináší heavy metal v jeho nejryzejší podobě, jakého jsme se dočkali už na albu Spectral Rider, jen ještě vylepšený o špičkový zvuk. Ravage splňují všechny mé požadavky na heavy metal. Dají mi: vynikající obálku k prohlížení, na disku samotném pak heavy metal, který si ani nepustíte najednou celý, abyste se nepřestali těšit na další chvíle. Černá skříňka Ravage totiž obsahuje vlivy raných Grave Digger, stejně jako Iron Maiden, Savage, Demon, Satan, Raven a spousty, spousty jiných band, za jejichž deskami jsme slintali jako vlci před 25 - 30 lety. Kdo máte rádi heavy metal, pak cédéčka Ravage u vás neskončí pod hrnekm na kafe, naopak, budete se týdny přemlouvat, abyste je vůbec vytáhli z přehrávače. (ukázky najdeš zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat