Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

úterý 20. října 2009

LIVIDITY - TO DESECRATION AND DEFILE








Panebože! Čekal jsem od nových Lividity všechno, ale u tohoto alba jsem měl při prvním poslechu celou dobu chodidla v pěst, prdel sevřenou jako čelisti krokodýla v epileptickém záchvatu a hlavu jsem měl jak dva měsíce starou halloweenskou dýni. Při skladbě Mass Genocide jsem se bál v sedm hodin ráno na zastávce MHD a po setmění patří toto album určitě zamknout do trezoru. Výborné. Moc, ale moc veliký mazec! Velmi mne potešilo, že na nových Lividity je spousta jasných odkazů na old school death metal. Techniku mají muzikanti v malíčku a tak se mohou klidně pustit kopcem dolů, s šílenou vichřicí tónů kytar a bičováním bicích v zádech. Celkový dojem pak mohu přirovnat k tomu, jako by vás nějaký netvor zavázal do pytle a 41:39 min. by s vámi bezhlavě mlátil do země, práskal by s vámi o zeď jak gorila v amoku a pak by vás hodil do pole. Pusťte si poslední Lividity a nemusíte tuto nakládačku absolvovat. Jediný hmatatelný rozdíl oproti předchozímu albu Used, Abused And Left To Death (06) cítím v bicích. Předchozí desku totiž nabubnoval Jordan Varela, jehož neuvěřitelný styl je tak osobitý, že každé album, na kterém se vyskytne, nemá daleko k tomu, aby bylo o něm. Strhává na sebe pozornost. To nový bubeník Lividity Garrett Scanlan bubnuje také velmi dobře a při tom netrčí, sedí ke skupině naprosto perfektně.
Celkově Lividity vydali hodně dobré album. Klady už jsem popsal a zápory brutální death metal nemá. Takže klid. (ukázečka) P.S. A obálka? Klasická blijka...jen pro otrlé. :o))

1 komentář:

  1. Jsem příznivcem spíše deathmetalové klasiky, tudíž mi toto dílko stoprocentně vyhovuje. Ostatně skoro jako všechny deathmetalové odlehčovačky, že ano? Kujba, to musím mít! Žeru je všemi 21 prsty!!!

    OdpovědětVymazat