Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

čtvrtek 12. listopadu 2009

Black N´Blue - Tokyo 1984

16. listopadu 1984 odehrála oregonská glam metalová skupina Black N´Blue koncert v Nakano Sun Plazza Hall v japonském Tokyu. Řeknu vám úpřimně, že než jsem zmáčkl tlačítko Play, tak jsem byl ve stejně napjatém očekávání, jako bych skutečně na koncertě byl. I já se v duchu mačkal v dusném prostředí haly mezi tisíci černovlasými hlavami, přičemž bych samozřejmě nerozumněl jedinému slovu, co se kolem mne povídají a na zvolání zpěváka BNB - Jamie S.t Jamese - "..It´s nice to be here in Tokyo!!! bych čekal jako na smilování. BNB v Tokyu toho večera odehráli 16 kousků - své kompletní první album Black N´Blue, které vydali téhož roku (10 skladeb) , zbývající repertoár vytáhli ze svých starých demo nahrávek.
Hoši (a holky), tento koncert je strhující. Já jsem si jej užil tak, že jsem byl na konci smutný, když show skončila a živě jsem si představil, jak si na zpocené tričko oblékám bundu a se zastřeným zvukem v uších, jak míváme po koncertech o mnoha decibelech, šoupu nohama v davu ven do zimy.
Black N´Blue byli od svých počátků špičková skupina. Na kytaru tam hráli schopní Tommy Thayer (nyní Kiss) a Jeff Warner, za mikrofonem stál rodilý frontman Jamie St. James (později jedno album s Warrant a kupodivu např. také produkce níže uvedeného alba Japonců EZO) a rytmiku měli na starosti baskytarista Patrick Young a bubeník Pete Holmes. V současné době se proslýchá, že kapela podniká reunion a očekává se od ní nové album, které se bude jmnovat Hell Yeah!

Žádné komentáře:

Okomentovat