Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

čtvrtek 17. září 2009

DINOROCK - SLAVNÉ DEBUTY !!!


Debutová alba. Pro mnohé skupiny a interprety alfa i omega jejich úspěchu. Některá debutová alba jsem vybral i pro další díl pořadu Dinorock, něco si o nich řekneme, ale hlavně - poslechneme si muziku celkem širokého žánrového spektra i časového rozsahu. Od The Beatles po W.A.S.P. Vězte, že některé debuty zdaleka nebyly tím nejlepším, co ta která skupina vydala, mnohé byly škobrtavým rozkoukáváním. Některá první alba ovšem znamenala to nejlepší, co v některých diskografiích rockových skupin najdeme. Obě tato témata tedy v neděli nakousneme. Uslyšíte mj. první desky od The Beatles, Kiss, Nazareth, Def Leppard, Carlose Santany (na snímku), Twisted Sister a jiných. Já se na to těším.

6 komentářů:

  1. z toho cos tu jmenoval se ja ponejvíce těším na ty W.A.S.P.

    OdpovědětVymazat
  2. Nazareti byli mí favoriti na začátku osmdesátých let ( brácha byl zas neuvěřitelný KISSák - měl na magneťáku všech 14 prvních alb ). Vzpomínám si, že jsem měl ve škole snad všechny učební pomůcky podepsané zkratkou NH a všude, kam jen to šlo, jsem taktéž psal značku NH. Avšak poté, co se ke mně dostaly první alba thrash and death, jsem na ně, jakož i na další "tehdy relativně tišší" trochu zanevřel a až teď, po vydání nové desky a pár letech navíc, zjišťuji, že někde uvnitř jsem stále jejich fandou... a stáhl jsem si z netu všechna jejich alba a vypálil na cédéčka i když se to nemá. Holt staré lásky nerezaví. AVIAtik

    OdpovědětVymazat
  3. Avi : já jsem měl ve škole taky všechno počmárané skupinama. Sešity do půlky plné skupin, učitelé nevěřili. Loga skupin jsem měl načmárané na rukou, na pouzdře, v sešitech, na aktovce, na tričkách, teniskách, prostě kde bylo místo. V češtině jsem měl v sešitě obrázek mnou vymyšlené skupiny Mortal Lust, kterou jsem chtěl založit - kytaristu, který drží v ruce za vlasy hlavu nějakého bezbožníka - učitelka si to prohlížela a já myslel, že to je můj poslední den ve škole.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto Ti teda musím napsat.
    Taktéž jsem si vymyslel coby teenager deathmetalovou kapelu - Clatter, i když vůbec neznám noty a brnkal jsem tak akorát na staré dědečkovy housle imitujíc přitom hru na sólovku (které jsme spolu s bratrem zanedlouho poškrábali logy skupin a smrťáckými nápisy ). "Vydal" jsem dokonce snad i tři či čtyři dlouhohrající desky, texty mám ( samozřejmě v angličtině ) jistě určitě někde schované ve svých soukromých archívech... Je ještě něco, co o tobě nevím? AVIAtik

    OdpovědětVymazat
  5. Dělal jsem totéž, jen jsem nepoškrábal housle :o)) mám i ty texty - taky v angličtině, ale nevím kde :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Kamaráde, musím Ti velice poděkovat, poněvadž Ty jsi vůbec netušil, jakou ve mně odstartuješ touhu zavzpomínat si na mládí!
    Pohledal jsem tu starou krabici od Bohemia Chips a v ní, úplně vespod, tři bloky A4 a v nich již vzpomínané texty a tak podobně. Rozjíždí se pěkný kolotoč... Ale to bych tu psal pěkně dlouho. Všechno Ti to napíšu do schránky, protože to je opravdu nadlouho. To by opravdu stálo za to si udělat jeden den volno, nakoupit lahváče a celý den jen tak ležať hore koko...m a vyprávět si hudební zážitky z mládí... AVIAtik

    OdpovědětVymazat