Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

čtvrtek 10. září 2009

Dinorock - MOTLEY FUCKING CRUE


K Mötley Crüe mám osobní vztah. Kdykoliv někde spatřím nebo zaslechnu jejich název, ihned zbystřím. Přilnul jsem k nim v životě hned několikrát - naposledy jednak po přečtení knížky o Mötley Crüe, tak také nejnověji letos po návštěvě jejich prvního koncertu v Česku, který ve mě zanechal hlubokou rýhu (když ničím jiným, pak jednoduše tím, že jsem viděl MC na vlastní oči). Přesto, že si myslím, že hudba není tím hlavním prvkem, kterým ze sebe losangelesští raraši dělají tak skvělou atrakci, vůbec mi to nevadí, možná právě naopak. Některé slavné hity Mötley Crüe se mi dokonce nelíbí vůbec a do konce svého mdlého života budu neustále dokolečka opakovat, že nejlepší deskou - kde jsou Crüe ponejvíce sami sebou, je jednička Too Fast For Love. Mötley Crüe budou mít v neděli profil v Dinorocku a dívám se na tuto báječnou partu pokud možno bez předsudků, tak zkuste v neděli (13.09. v 19.00) také poslouchat a pobavit se se sympatickými Mötley Crüe.

2 komentáře:

  1. Ahoj Honzo.Pokiaľ viem formácia Motley Crue má dvojslovný názov a nie trojslovný.Repríza Dinorocku potešila.Podľa číla 8 časopisu HARDROCKER plánuje formácia Motley Crue začiatkom roku 2010 koncertovať v Europe.Dožiť sa konertu menovanej formácie v Zlíne by bolo super.

    OdpovědětVymazat
  2. :o) Ano, já vím. Slovíčko F..king jsem přidal pro zdůraznění významu skupiny, které si moc a moc vážím. Určitě jsi četl knížku o nich - a tak také určitě víš, že jde o nejpoužívanější slovo ve slovníku skupiny MC. :o)

    OdpovědětVymazat