Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

středa 30. září 2009

ACE FREHLEY - ANOMALY







Zatímco Kiss s patřičným humbukem vydávají nové album Sonic Boom, jejich bývalý kytarista Ace Frehley přišel se svým aktuálním dílkem prakticky zcela neslyšně. Já jsem na album čekal s nadějí. Jednak byl Ace Frehley vždy mým nejoblíbenějším "kissákem", jednak je bezkonkurenčně nejlepším hudebníkem z původní sestavy legendární čtveřice. Ace se pomaličku blíží k šedesáti letům věku, má tedy dostatek hudebních i životních zkušeností, aby jeho dílo nebylo plytké. A také není. Album se jmenuje Anomaly a obsahuje 12 různorodých skladeb, včetně vkusně předělaného hitu Fox On The Run (ukázka) od slavné britské skupiny The Sweet. Ostatní skladby Ace Frehleyho ve valné většině potěší. Slavný kytarista nabízí jednak odpíchnuté kousky - první tři vyloženě jedou - Foxy & Free, Outer Space a Pain In The Neck, plíživě se zase tváří skladba Genghis Khan s orientálními vlivy a úchvatným Aceho sólem. Malým překvapením pak je skladba Change The World, která jako by vypadla z pera pozdějšího Paula Mc Cartneyho, stejně jako vzdáleně dylanovská A Little Below The Angels. Všechny skladby zpívá sám Ace Frehley se svým typicky houpavým, překvapivě mladickým zabarvením hlasu. Pozoruhodným prvkem alba jsou samozřejmě pověstná Aceho sóla. Víte, že Ace hrál vždy velmi intuitivně a jeho parádičky byly sice rozprostřeny převážně jen na několika taktech, ale vždy stály za to. Ještě podotknu, že Ace Frehley se na svém novém albu Anomaly obklopil výbornými spoluhráči. Basa patří Tonymu Espositovi, na bicí hraje dlouholetý spolupracovník Kiss - Anton Fig, který se o práci za soupravou dělí ještě se Scotem Cooganem, doprovodnou kytaru zaobstarává Derrek Hawkins a klávesy pak muž, který spolu s Ace Frehleym album produkoval - Marti Frederiksen.
Shrnu to tak, že s albem Anomaly držíte v rukou pěknou desku. Nepředpokládal bych, že se stane trhákem, to určitě ne, ale kdo jste si v minulosti oblíbili Ace Frehleyho jako skvělého muzikanta a v neposlední řadě také jedinečnou osobnost, budete zřejmě spokojeni. Kdo jste už album slyšeli spěchejte s komentářem. Jsem zvědav.

5 komentářů:

  1. co myslíš budou už ukázky na myspace-respektive ma Ace nejaký solový myspace profil- takybych to ozkoušel-zdraví Rainbowdemon

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že ukázky najdeš na netu všude možně. Některé velké internetové obchody s muzikou tam většinou mají i ukázky, i když většinou velmi krátké. Ace Frehley k tomuto albu na Myspace : http://music.myspace.com/index.cfm?fuseaction=music.artistalbums&artistid=19017741&albumid=13618118

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si dnes, 11.října, udělal krásný nedělní pozdní večer! Zbytek rodiny jsem vyhnal sledovat Čs Superstar nahoru do ložnice a celý obývák i s počítačem jsem si zabral pro sebe. Poslouchám totiž tuhle sólovku od Aceho ( konečně jsem se k tomu dostal ). Stejně se mi vždycky líbil ze všech Kissáků nejvíc. Je to paráda! A přitom si pročítám všechny příspěvky i s komentáři za poslední týdny - je to prima. Dnes nás tu večer bylo dokonce 6! To jsem tu ještě neviděl. Jen tak dál. Slíbil jsem si přece, že až to bude stovka za den, tak... někteří ví,hihihihi... AVIAtik

    OdpovědětVymazat
  4. Je to velmi dobrá věc, Ace byl vždycky dříč a tohle je poctivě odvedená práce. Cover Sweet je roztomilej. wuxia

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo má rád Ace,nejrockovějšího KISSáka a jeho kytaru,určitě nebude z Anomaly zklamaný.Vše co jsem od něj očekával,jsem tam našel + perfektní zvuk.Vřele doporučuji. Pet@s

    OdpovědětVymazat