Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

úterý 12. ledna 2010

A HILL TO DIE UPON - Infinite Titanic Immortal (2009)


No tak tomu říkám obracení na víru! S takovou vervou to nedělali ani misionáři ve středověku. Křesťanští mládežníci z Illionois vám napřed vypráší kožich hodně extrémním metalem a až pak můžete jít klečet nebo žalovat panu faráři u zpovědi. První deska bratří Adama (g.) a Michaela (dr.) Cookových a dalších dvou svižných jinochů, plná výborných hudebních nápadů, hbitých prstokladů a neméně mrštných bicích, dává tušit cosi o dravosti nastupující metalové generace. Tato mladá vlaštovka se nebojí do toho pořádně šlápnout a tři čtvrti hodiny vác cupuje na kusy svým melodickým death/black/extreme metalem v jedenácti "zábavných" kouscích. Se zájmem jsem si album vyposlechl, podruhé mne bavilo ještě víc, třetí poslech mne pak přesvědčil o tom, že máme v ruce cosi originálního. Hrozivé pily kytar střídají lyrické pasáže, pod nimiž do toho neúnavně tepe samopalník za bicími a nebezpečně vás obchází hromová basa. Z toho všeho pak A HILL TO DIE UPON buď vykouzlí melodii, že se vám chce omdlít, nebo vás uzemní senačním sólem. Super album. Tady je ukázka.

1 komentář:

  1. No, docela jsem si pomňamkával a snad mě i trochu pobolívá za krkem od již poněkud stařeckého "headbangingu", opisujícího již jen velice mírné paraboly - to, abych mohl otáčet hlavu při couvání, hihi. Hudba výborná, jen barva hlasu zpěváka mi k tomu nějak nepasuje. Klidně bych si dovedl představit i jemnější melodický hlásek, stejně jako hromově brutálnější chraplák á la Cannibal Corpse... Ale já vůbec nemám nárok něco "pomlouvat". Sám bych chraptěl hned po první písni a sucho v krku by mi nedovolilo polknout ani lok vody.

    OdpovědětVymazat