Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

pátek 12. června 2009

Adam Ant je zpět !!!



V 81. roce jsem byl prakticky ještě kluk, ale dost velký na to, abych vydal všechnu snahu na to, jak ohromit holky. Mezi jinými kousky k omráčení dívek jsem nosil na pravé ruce na loktem tenký kožený pásek. Proč? Protože ho nosil můj tehdejší absolutní idol Adam Ant! Jeho extravagantní skupina Adam & The Ants mně naprosto a beze zbytku šokovala a byl jsem jejich největším fanouškem na celém světě - aspoň jsem si to tak myslel. Teď se Adam Ant vrací na scénu. Dnes 54-letý Adam (vlastním jménem Stuart Leslie Goddard) se cítí „znovuzrozen“ a rád by se opět vrátil do studií a na pódia: „Chodím do posilovny a hojně si dávám dlouhé procházky. Cítím se skvěle. Už léta jsem se necítil tak dobře. Moje nová holka Clara navíc na mě dohlíží, abych jedl zdravě.Adam Ant vypadá i dnes opravdu skvěle a má kolem sebe kromě nové lásky přátele, kteří mu pomohli překonat těžké životní situace. Já osobně mu vděčím za jedno - neúnavné dunění dvou bicích souprav jeho skupiny Adam & The Ants mi zní dodnes v hlavě, stejně jako už skoro 28 let hltám každou zmínku o Adamovi a jeho Mravencích a s nezměněným zájmem si prohlížím obaly jejich tehdejších desek a stejně nadšeně si je i pouštím - samozřejmě s nezbytnou slzou v oku.

2 komentáře:

  1. Adam and the Ants byli fenoménem,který neměl ve světě pop music obdoby,jejich hudba byla naprosto jedinečná,nenapodobitelná a výsostně originální,skutečná Antmusic.Koupil jsem si Prince Charming a zažil po dvaceti letech "návrat domů"...kromě toho, Adam Ant byl pro mě ztělesněním mužského sex appealu,vypadal prostě fantasticky a na rozdíl od Boy George vskutku mužně,i navzdory výraznému líčení.Kostýmy a image The Ants,jakož i loga na albech a lay out obalů LP,to vše bylo propracováno do maximálních detailů,naprosto fenomenální! Michal P.

    OdpovědětVymazat
  2. ...odkaz na web mýho kámoše. Haj-hou!
    http://www.adam-ant.info/

    OdpovědětVymazat