Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

neděle 7. června 2009

Mötley Crüe v Praze!!!



Zdá se mi skoro neuvěřitelné, že už za pár dní přivítáme v Praze jednu z nejslavnějších, nejdůležitějších a taky právem nejuznávanějších amerických hard´n ´heavy kapel všech dob : Mötley Crüe ! Já jsem dávno vyrostl z toho, že bych šílel, ale řeknu vám, že si dobře pamatuju dobu, kdy jsem poprvé držel v rukou tehdy zbrusu nové album Shout At The Devil a prohlížel jsem si ten úchvatný obal a říkal jsem si " pane jo, tak větší peklo snad už nemůže být, co to je za magory?" Absolutně jsem se do nich zbláznil a Mötley Crüe se na dlouho pro mně stali modlami. Tak trochu mi nahradili Kiss tou svou šaškárnou, kostýmy a vystupováním, muzika byla melodická, snadno zapamatovatelná a měla tah a byli to darebáci k pohledání. Tak když si teď uvědomím, že tuhle svou vysněnou partu uvidím naživo, tak trochu se mi dělají mžitky před očima. Mötley Crüe, 17.6.2009. Sazka Arena, Praha.

2 komentáře:

  1. Zdraví Vás Mária.Konečne Motley Crue v Prahe.Samozzrejme idem.

    OdpovědětVymazat
  2. V životě jsem neviděl tak oddaného fanouška, jak jste Vy, paní Marie. Vás by si měl Nikki Sixx vzít za ženu - byl by šťastný do konce života. :o) H.

    OdpovědětVymazat