Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

čtvrtek 24. prosince 2009

SHRINEBUILDER - Shrinebuilder

O Vánocích se má všechno zklidnit a zpomalit, tak já jsem ubral na rychlosti už asi před týdnem. Hudebně je dobré vybrat si k poslechu nějaké skupiny, které hrají doom metal, pokud možno ty pomalejší, než je zabržděný parní válec. Za nehty mi uvízla i vynikající letošní věc, kterou má na svědomí americký doomový otecko Scott "Wino" Weinrich (St. Vitus atd.) se svou novou skupinou Shrinebuilder. Melodický doom, jak jej předkládají tito zkušení muzikanti je pravou záplatou na bolavou duši. Protože je ještě bolavější. Hudba není k zešílení pomalá a nepostrádá vystavěné harmonické postupy. Coby základ jsou samozřejmě použity plíživé riffy a to v tučném a nijak výrazně podladěném zvuku. Kytarová práce není obhrouble holá, nýbrž je zvukem doslova vyplněná a plazí se jako tlustý had.....Díky vokálu "Wino" Weinricha občas zavzpomínáte na geniální Saint Vitus, ale srovnávat obě kapely vás ani nenapadne a to je dobře. Třicet devět minut - pět songů....to je tak akorát. Vypnout to není důvod a na pověšení to není. Shrinebuilder - záruka výborného hudebního zážitku!! (ukázky zde)

3 komentáře:

  1. Nádhera, ta pravá povánoční nálada. A taktéž nejvhodnější rytmus na povánoční cvičení při shazování lehce nabytých kilogramů... :)

    OdpovědětVymazat
  2. tož zdraví Rainbowdemon-jo to by mohlo být sakra dobrý, i když absolutně nejradši mám staré placky švedských Candlemass s osmdesátých let

    OdpovědětVymazat
  3. toz nemylil jsem se/ je to doomec ako hovado!!!!Rainbowdemon

    OdpovědětVymazat