Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

pátek 11. prosince 2009

DINOROCK - RAINBOW !!!

Tento týden v pořadu Dinorock (Radio RockMax, neděle 13. prosince, 19.00 hod.) oživíme legendární hard rockovou skupinu RAINBOW! Netřeba zdůrazňovat, že zejména alba RAINBOW se zpěvákem Ronnie Jamesem Diem patří k velepokladům rockové historie a je jen málo jiných, které jim sahají třeba jen po pomyslné kotníky. Určitě poslouchejte profil skupiny RAINBOW tuto neděli v Dinorocku ! Těším se na to. HP

2 komentáře:

  1. Omlouvám se, že se vyjadřuji až teď, ale stále ještě jsem unešen. Rainbow je moje druhá (manželka to doposud neví) láska. Samozřejmě, že upřednostňuju starší kousky, ale nepohrdnu ani těmi "modernějšími". Živák On Stage byl jednou z prvních nahrávek, které jsme měli možnost pařit na tehdy velebeném kotoučáku a Ronnie mě svým výkonem úplně dostal. Před asi... ( už nevím ) lety jsem se rozhodl, že ho musím za každou cenu mít. Dalo to dost práce, tenkrát ještě bez internetu, ale zdařilo se. Díky inzerátu snad v Infoservisu(?), kde jeden chlapík rušil sbírku cédéček... Když mi poslal seznam a na nich byl tento titul, mé srdce zaplesalo a tepová frekvence byla tak vysoká, že vyšší už dosahuji jen při sou.... Stálo mě to pětistovku, ale nelituji.

    OdpovědětVymazat
  2. Rainbow- spolu se starými Byronovskými Uriah Heep láska největší-zdraví Rainbowdemon

    OdpovědětVymazat