Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

čtvrtek 6. srpna 2009

Mama´s Boys : Plug It In - nejdůležitější událost od velkého třesku...


Jednou jsem přišel domů a brácha posunul po stole desku. Tato věta by teda snesla mnohonásobné opakování, protože to byl v mém dosavadním životě poměrně častý jev. Opakovalo se to milionkrát i opačně - bratr přišel domů a já jsem se vytasil s albem. Toto ale nebyl obyčejný den! Tehdy vypůjčené album neslo název Mama´s Boys - Plug It In. Po první písničce jsem věděl, že ten den se dlouho nepůjde spát, po druhé skladbě mi bylo jasné, že album pomalu ale jistě mění majitele a k tomu původnímu se už nikdy nevrátí a cena mne vůbec nezajímala. Po vyslechnutí celého alba jsme s bratrem leželi na koberci, hleděli do blba - tedy na sebe a rty se nám pohybovaly jen malinko - šlo by z nich vyčíst jen útržky slov : "genialita... ty vole...tak to je maso, nejlepší deska na světě " ....atd atd....No a pak jsme se s tím rozběhli za ostatními chlapci, kteří s námi společně prožívali tu pravou Novou Vlnu Britského Heavy Metalu made in Zlín - tedy Gottwaldov. Nikoho dalšího album neuchvátilo. Přesto, mé celoživotní resumé : toto je album, které se má ve formě LP vinylu vystavit do prosklené křišťálové skříňky na pozlacený podstavec. Kamarádům se o něm pouze vypráví a to výhradně v neděli, případně (při vrcholném zájmu) se danému příteli, který má navíc toho dne kulaté narozeniny, pootevřou dveře do bytu, kde je album uloženo a na několik vteřin je mu umožněno nahlédnout směrem k albu Mama´s Boys. Potmě, samozřejmě.
Mama´s Boys - Plug It In (1980) : Pat, John & Tommy McManus. Severní Irsko . Styl : hard´n´heavy.

Žádné komentáře:

Okomentovat