Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

neděle 26. července 2009

Dinorock - chystá se jízda na tanku !!


Sotva nám skončil další díl pořadu Dinorock, už vás chci lákat na další. V něm bychom si udělali exkurzi na tankodrom Hard´n´Heavy scény převážně první půle 80. let ve Velké Británii. Proč na tankodrom? Protože vás v dalším díle Dinorocku (02.08. 2009, 19.00) povozím na opravdickém tanku - tento Tank (vzor 1980) byl dobrou zbraní britské tvrdé hudby - pálil ostrými na vše, co se kde šustlo a to z děla stejně jako z kulometu, jeho motor byl pak jako dech draka a jízda v něm - rajtování na nepříčetném býkovi. Mluvím samozřejmě o skvělé britské skupině Tank - která v prvních fázích kariéry silně páchla po vlivu Motörhead, což ale zdaleka nebylo nepříjemné, protože obě kapely vedle sebe dokázaly žít, ba dokonce Tank Lemmyho partě předsakovali - tohle a mnohem víc si řekneme příští neděli - jak pravím - další díl Dinorocku bude hodně o Tank, ale doplníme je ještě o další skupiny té doby - The Rods (USA), Rock Goddess (GB), Gaskin (GB), Heritage (GB) nebo Tyrant (Ger.). Pro fanoušky metalu bude tento díl povinný, pro ostatní taky. Nebo přijímám omluvenky v podobě raritních CD s heavy metalem - které jsou samozřejmě nevratné. :o) H.

2 komentáře:

  1. Ahoj, když jsem prvně uslyšel album Tyrant, jejich tvrdě rytmický zvuk a zpěv mě hned dostal. Ale to bylo, jak už se to stalo zvykem, někdy za totáče, když k nám dorazily první kazeťáky z ciziny ( nepočítám ty maďarské s oranžovými tlačítky:o) ). Doba kazet již dávno pominula, ale stejně je mám všechny ( i emgetonky )schované pěkně v krabici dole ve skříni. Tank - ten jsem neslyšel, takže se těším. K tomu času - snad by bylo řešením pouštět pecky typu 15 minut apod... a hned by ho bylo hafol :)... Jinak do Zlína to mám trošku z ruky ( 45 minut mým stylem jízdy ), párkrát jsem tam byl a tak znám cestu do Carrefouru, OBI :D ... A piš úplně o všem, třeba i o obyčejných událostech všedního dne, o úplných maličkostech a ... jako moje dcera na svém blogu. Už se těším... AVIAtik

    OdpovědětVymazat
  2. HP to AVIAtik : Díky za komentář. Ty Tyrant jsem svého času valil taky z kazeťáků - to byl, panečku poslech !! Budu o tom určitě mluvit v tom Dinorocku. A mám psát o událostech všedního dne? :o)) To nejde ! nemám všední dny !:o))

    OdpovědětVymazat