Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

pondělí 22. února 2010

Die Toten Hosen - In Aller Stille

Až se sám divím. Už několik dnů se mi vrtí v přehrávači tohle dva ročky staré cédéčko slavné německé (kdysi) punkové bandy - Die Toten Hosen. A já u toho nejen nenadávám, že ta němčina se nedá poslouchat, já to překvapivě ani nevypínám! Ba, troufnu si říct - že si to asi pustím ještě mockrát! Kdo očekává punk, pak marně. Ale ne tak docela. Die Toten Hosen hrají už léta normální, břitký rock, který po punku jen tak lehce voní (smrdí). Ale jak já se u toho bavím! Vážení, já těmhle chlapíkům z Düsseldorfu nerozumím ani slovo, protože nejsem vybaven jakýmkoliv čidlem na vnímání němčiny, ale vůbec mi to nevadí, protože jejich svojské pojetí rockové písničky je nonšalantní zábava, ať chápete smysl textu nebo ne. Styl, to je to hlavní, co na mne dýchá z tohoto alba. Úvodní kousek Strom je úplná bomba se skvělým refrénem, dvojka Innen Alles Neu dává vzpomenout na punkovou slávu, ovšem s grácií nečekané melodie. Třetí skladba Disco mne pak absolutně dostává a je to jedna z mála melodií, u kterých bych neváhal rozhýbat svou zašlou tělní schránu při divokém poskakování. Čtyřka Teil Von Mir je takový normál, ale absolutně uzemňující je pátá skladba Auflösen, lyrická barovka, ve které hostuje herečka Birgit Minichmayr (zde jest). Následující jízdu Leben Is Tödlich považuji za energetickou bombu, stejně jako asi 4 další kousky. Už se mi dál nechce jít po skladbách, protože jsou všechny super. Já si jdu naliskat za to, že jsem si do dnešní doby výborné německé skupiny Die Toten Hosen nevšímal. A též odcházím rozbít své největší prasátko, páč jejich diskografie čítá nejeden super kousek.

5 komentářů:

  1. Nu - poslechl jsem si to raději hned několikrát, ale nějak se mi to nechce dostat pod kůži. Nevím, prostě to nejde...

    OdpovědětVymazat
  2. Martinelli-hele jdi do hajzlu s takovou recenzí,která se skutečně nedá číst až do konce,protože je plná osobní zaujatosti a osobních předsudku nejen k této u posluchaču uspěšné rockové kapele,ale k současné německé rockové scéně vubec.Jseš zmrd a hajzl,nevydíš si do huby,o čem mluvýš,a chceš něco hodnotit a druhý o něčem (o punk-rockové hudbě) poučovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinelli-hele jdi do hajzlu s takovou recenzí,která se skutečně nedá číst až do konce,protože je plná osobní zaujatosti a osobních předsudku nejen k této u posluchaču uspěšné rockové kapele,ale k současné německé rockové scéně vubec.Jseš zmrd a hajzl,nevydíš si do huby,o čem mluvýš,a chceš něco hodnotit a druhý o něčem (o punk-rockové hudbě) poučovat.

    OdpovědětVymazat
  4. To Martinelli: nevím, kde v mé recenzi vidíš zaujatost a předsudky. Mně se ta deska líbí a hodně a nenapsal jsem ani slovo proti ní. Mám pocit, že si spíše nevidíš do úst Ty. Nevím proč mi nadáváš. Kde jsi vzal, že chci někoho poučovat. Jsi na mém soukromém blogu a když se Ti tady nelíbí, tak klidně odejdi.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na toto CD máme naprosto stejný názor. Tato kapela mě totálně dostala. V poslední době si pouštím pořád dokola song Innen Alles Neu. Mluví mi naprosto z duše. Pavla

    OdpovědětVymazat