Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

sobota 23. října 2010

Cinderella - Live At The Mohegan Sun


Přemýšlel jsem, jaká alba mne tak v poslední době silněji oslovila. A nad Cinederellou - Live At The Mohegan Sun jsem nemohl zaváhat. Kasíno Mohegan Sun v Uncasville (Connecticut) občas hostí muzikanty zvučných jmen, Cinderella tam vystoupila 21. července 2005. Vážení, kdo znáte jedenáct let starý koncert Live At The Key Club, můžete si být jistí, že "mohegan" dosahuje přinejmenším srovnatelných kvalit a dokazuje, že Cinderella je jednou z nejlepších amerických skupin ve své kategorii. Samozřejmě, že skupina na koncertě hraje své největší hity, který na desku vybrala hned čtrnáct. Spolu s neuvěřitelnou live nahrávkou stylových souputníků Faster Pussycat - Front Row For The Donkey Show řadím poslední živák Cinderelly mezi neobvyklé zážitky. Koncert má tah, jako sumec na špagátě, o špičkovém provedení jednotlivých skladeb pak nemůže být pochyb. Excelentní.

3 komentáře:

  1. jedna z nejlrepších glam/hardrockových kapel na světě-hity jako Nobodys Fools a nebo Gipsy Road netřeba dvakrát představovat!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nebudu sám kdo by si dal od nich raději novou desku ... poslední byla +- před 15 lety ale koncertně jsou funkční furt ... ale i tak se dá přežívat :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle kapelu jsem před těmi cca 20 lety hodně poslouchal, v záplavě dalších a dalších kapel jsem na ni téměř zapomel .... s tímhle CD si určitě rád zavzpomínám.

    OdpovědětVymazat