Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

úterý 30. března 2010

Popa Chubby - The Fight Is On

Týden jsem si nepustil jinou desku. To mluví za vše. Kultovní bluesrockový kytarista Popa Chubby mne svou novou nahrávkou zahrnul, jako by mne zalehl. A to bych teda nechtěl. Pod peřinou jeho bluesrockových kytarových lavin je mi ale tak dobře, že se rád nechám i trochu přidusit. Popa Chubby v poslední době odehrál mraky koncertů. A nejen, že tam hrál. On také pozorně sledoval, co se lidem líbí. Tyto skladby pak piloval a vylepšoval. Celkem jedenáct kousků pak nahrál, přidal živou verzi Ace Of Spades od Motörhead, zabalil to do chlapáckého obalu - a tu máš čerte kropáč! Špičkové album je na světě! Syrový bluesrock, sestavený ze super riffů, unikátních sól a skvělého zpěvu, to je směs pro každé počasí. Newyorský kytarový démon Popa Chubby navíc zhusta zajíždí do Evropy a u nás se mu líbí - proto když vám nevyjde 14. dubna Ostrava (Rock and Roll Garage), zkuste o den později Brno (Metro Music Bar).

1 komentář:

  1. Helou, na Youtubu jsem zkoukl dost ukázek a je to paráda. A pecka Ace of Spades - ta nemá chybu. Lemmy se určitě tetelí blahem...

    OdpovědětVymazat