Na blogu nejsou nabízeny žádné soubory ke stažení / No downloads on the blog. HP

pondělí 25. května 2009

ZZ Top v Dinorocku


Ahoj rockeři, tak všichni se určitě nedostaneme do Prahy na koncert ZZ Top, takže jako takovou malou náplast pro ty , kdo nemohou na texaské démony jet, připravím profil ZZ Top do dalšího Dinorocku - je to i proto, že já sám na famózním blues-rockovém triu ZZ Top masivně ujíždím. Velice bych přivítal, kdybyste mi napsali , co bychom si vlastně od ZZ Top měli v průbehu dalšího Dinorocku v Radiu RockMax v neděli 31. 5. hrát za skladby. Já miluju ty nejstarší věci od nich - co vy?

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    starší a bluesovější věci by byly bezva, osvědčených hitů jsme na pražském koncertě slyšeli dost a dost :) (I když tohle akční pojetí setu bylo taky fajn. Třeba já se dozvěděl, že jsem vyhrál lístky plus setkání s kapelou, asi tři hodiny před začátkem koncíku a to jsem z Olomouce, takže jsem na jednu -závodní- akci plynule navazoval druhou -koncertní-)

    Pár tipů: I Thank You, She Loves My Automobile, Shaking Your Tree, Brown Sugar, Jesus Just Left Chicago... Za tři minuty by mě nejspíš napadly jiné skladby, ale to je asi normální :)

    Honza

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych zahrál asi věci jako I Thank You, She Loves My Automobile nebo La Grange, ale určitě bych chtěl slyšet Blue Jean Blues. Nápad s náplastí je dobrej, já jsem se tam taky nedostal...
    Ondřej

    OdpovědětVymazat